keskiviikko 29. maaliskuuta 2017

Tunnelmaa erilaisilla valoilla



Tunnelmointia kotiin. Tunnelmavalot on iso osa sisustusta. Olen tehnyt kotiimme useampia erilaisia tunnelmavaloja. Tässä on sellaisia valoja, jotka meillä on yleensä esillä läpi vuoden. Joulun ajaksi olen tehnyt valoja joka sopivat siihen aikaan. Palaan niihin myöhemmin. Valopitsipalloista on kuvia aikaisemmin.



Tämän poutapilvi-varjostimen olen virkannut lenkkivirkkauksella kehikon pääälle.
 Ohje: taito etelä-pohjanamaa

Tämä pitsipallo on virkattu paperilangasta. Halkaisija 30 cm.
Ohje: taito etelä-pohjanmaa


Tämän kranssin olen kutonut paperinarusta isoilla puikoilla.



Tähän kehykseen olen kutonut ohuesta paperilangasta isoilla puikoilla kankaan ikkunan taakse.
 Pingotin kankaan kehykseen ja lisäsin valot.

Tämän "Vanilijakehrän" olen tehnyt eri paksuisista paperinaruista kehikkoon.ohje: taitoetelä-pohjanmaa


Nämä kukkavalot tein taito eteläpohjanmaan kurssilla muutama vuosi sitten
. Kukat on leikattu pläkkipellistä ja lisätty valot .Nauhassa on 12 kukkaa.
 Leikkaaminen oli todella työlästä,
 mutta kyllä kannatti

Tämän Helmiina-kranssin olen tehnyt kuitukankaasta, paperinarusta ja helmistä.
 Ohje ja materiaalit on Tuulia Design

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti